Кошик
1290 відгуків

Ми обов'язково обробимо Ваше замовлення у робочий час, та перетелефонуємо!

Smart-Parts - всі запчастини до побутової техніки
+380 (95) 510-04-47
+380 (67) 213-23-70

Умови і гарантії

Умови повернення запчастин

Ми спираємося у своїй роботі на Закон про захист прав споживачів і приймаємо повернення дефектного, або непотрібного товару на протязі 14 днів з моменту отримання покупцем, при дотриманні наступних умов:

  • Ми лояльного ставимося до наших клієнтів (і просимо того ж натомість). Звичайно кожен конкретний випадок повернення може розглядатися нами індивідуально, і ми будемо намагатися допомогти покупцеві.
  • Поверненню підлягає дефектний товар без слідів використання з повністю збереженим товарним виглядом. (Збережена і ціла упаковка, всі захисні плівки на своїх місцях, на товар відсутні ушкодження і косметичні дефекти)
  • У разі повернення товару без дефектів (помилка покупця - товар без слідів використання з повністю збереженим товарним виглядом. (Збережена і ціла упаковка, всі захисні плівки на своїх місцях, на товар відсутні ушкодження і косметичні дефекти) - повернення товару оплачує покупець і строк такого повернення - 14 днів.
  • Якщо замовлення запчастин робилося у індивідуальному порядку за запитом покупця, ми не приймемо повернення, якщо запчастина не має дефектів і замовлена у відповідності з номенклатурою виробника, але з якоїсь причини покупцеві: "не підійшла", "більше не потрібна", "знайшов в іншому магазині", "замовляв просто приміряти" та інші подібні випадки. Ми залишаємо за собою право відмовляти таким покупцям в подальшому обслуговуванні.
  • Відмова від товару, у разі пошкодження деталі в посилці - необхідно робити безпосередньо на поштовому відділенні, з фото-фіксацією стану посилки працівниками пошти. У разі, якщо Ви не оглянули посилку при отриманні - ми не приймемо повернення.
  • Ми завжди готові допомогти з підбором запчастини! Однак, якщо клієнт не може назвати модель своєї техніки, або свідомо замовляє запчастину, яка не призначена для його техніки - ми залишаємо за собою право відмовити у відправленні з післяплатою.

Доставка

  • Доставка здійснюється за тарифами, вибраного покупцем перевізника, за рахунок покупця.
  • Всі витрати, связянные з відправкою накладеного платежу - в будь-якому випадку несе покупець. (доставка може бути за наш рахунок, але комісію за відправку післяплати, все одно платить покупець). Для того, щоб уникнути додаткових комісій по накладеного платежу - вибирайте оплату на рахунок.

Оплата

  • Готівкова форма (при отриманні товару на точці видачі, або доставці кур'єром)
  • Безготівкова форма - оплата на рахунок IBAN ФОП 2 групи у Приватбанку з будь Української карти, або з терміналу, або через касу або з рахунку.
  • Післяплата - оплата безпосередньо в офісі перевізника. (Доступний для всіх перевізників, винятком є ​​доставка в пересувні пункти видачі Укрпошта, для яких післяплата недоступна у нас по тех. причинам. Для такої доставки доступна тільки передоплата на рахунок IBAN)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner